Waarom een service abonnement van All-in installatietechniek
Een CV ketel, geiser of boiler vereist regelmatig een deugdelijke inspectiebeurt. Als dit onvoldoende gebeurt, is het gevaar groot, dat er onverwacht storingen of mogelijk zelfs ernstige ongelukken optreden. Bovendien functioneert een vervuild of niet goed afgesteld toestel minder goed en betaalt u meer aan uw energiebedrijf dan nodig is.
Met een service abonnement van All-in installatietechniek bent u ervan verzekerd dat uw installatie tijdig deugdelijk wordt gereinigd, afgesteld en op eventuele gebreken wordt gecontroleerd. Zo maakt u de kans op storingen en ongelukken zo klein mogelijk, bespaart u kosten en verlengt u de levensduur van uw CV ketel, geiser of boiler. Indien onverhoopt toch een probleem optreedt, kunt u bij All-in installatietechniek altijd rekenen op een team van gemotiveerde en ervaren servicemonteurs die het probleem snel komen oplossen. Om zoveel mogelijk aan uw wensen te kunnen voldoen, bieden wij u de keuze uit 3 verschillende service abonnementen:
Abonnement A. (ONDERHOUD):
- Periodiek onderhoud aan het toestel (CV ketel);
- 24 uur per dag storingsmelding;
- Geen voorrijkosten;
- Benodigde onderdelen tijdens het periodieke onderhoud zullen worden doorberekend;
- Bij eventuele storingen zullen zowel arbeids- en materiaalkosten worden doorberekend.
Abonnement B. (SERVICE en ONDERHOUD):
- Periodiek onderhoud aan het toestel (CV ketel);
- 24 uur per dag storingsmelding;
- Geen voorrijkosten;
- Geen arbeidskosten;
- Benodigde onderdelen tijdens het periodieke onderhoud zullen worden doorberekend;
- Bij eventuele storingen zullen de materiaalkosten worden doorberekend.
Abonnement C. (ALL-IN TOTAAL SERVICE):
- Periodiek onderhoud aan het toestel (CV ketel);
- 24 uur per dag storingsmelding;
- Geen voorrij- arbeids- en materiaalkosten.
Hoe sluit ik een service abonnement af:
Bij All-in Installatietechniek is het afsluiten van een Service Abonnement heel eenvoudig.
- Vul hier uw naam- en adres gegevens in. De eerst volgende werkdag nemen wij direct contact met u op voor het maken van een eerste (periodieke) onderhoudsafspraak. Tijdens deze afspraak kunt u tezamen met onze servicemonteur het aanmeldingsformulier “service abonnement” invullen. Alsdan maakt u een keuze uit een van de drie abonnementen (A, B of C). Vanaf dat moment is uw installatie onze zorg.
- Zelf een afspraak maken kan natuurlijk ook. Wij zijn op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer 020- 6 333 884. Tijdens de eerste (periodieke) onderhoudsafspraak vult u tezamen met onze servicemonteur het aanmeldingsformulier “service abonnement” in. Alsdan maakt u een keuze uit een van de drie abonnementen (A, B of C). Vanaf dat moment is uw installatie onze zorg.
- Het is ook mogelijk hieronder het aanmeldingsformulier “service abonnement” downloaden. Print het formulier uit en na invulling en ondertekening gelieve per post of e-mail aan ons te retourneren. Na ontvangst van het ingevulde formulier zullen wij direct telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een eerste (periodieke) onderhoudsafspraak.
U heeft acrobat reader nodig om het
onderhoudscontract te openen en te bekijken.
Heeft u dit nog niet dan kunt u deze hier kosten loos downloaden |